Garnier micelární voda PURE All In One

3 June 2016

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na relativně novinku v českých drogériích od značky Garnier, micelární vodu Pure All in One. Všichni zajisté známe její slavnou sestru v růžovém obalu a tak jsem byla nesmírně zvědavá, co tato kráska, předně určena pro smíšenou/mastnou a citlivou pleť, předvede.

První micelární voda pro smíšenou až mastnou a pleť od Garnier. Micely jsou aktivní částice, které na sebe váží nečistoty, líčidla a kožní maz a odstraní je pouhým setřením. Dokonale čistá a matná pleť. Dermatologicky a oftamologicky testováno. Bez parabenů.

Tento produkt mě velice zaujal, takže když mi došel můj poslední odličovač, byla to právě tato micelární voda, kterou jsem přihodila do nákupního košíku. Po měsíci používání musím konstatovat, že mě tato novinka velice mile překvapila :)
Začněme postupně. Co se týče odličování, jsem velice spokojena. Pleť vyčistí rychle, poradí si i s větším nánosem řasenky. Pokud ale použiju výraznější oční stíny a linky, radši sahám po nějakém mastnějším, nejlépe dvoufázovém odličovači. Sice by to tato micelárka ještě zvládla, ale bylo by zapotřebí většího tlaku a drhnutí, což není příjemné. Ale se základním make-upem si poradí hladce, pleť po jejím použití nelepí a je krásně čistá a svěží. Co se týče zmatňujícího efektu, je spíše krátkodobý a ne příliš výrazný. Žádnou specifickou parfemaci jsem nezaregistrovala, což je také veliké plus. Prodává se ve velkém 400ml balení, které je sice velice krásné, ale rozhodně bych zvolila jiný typ uzavírání. Cena se pohybuje okolo přibližně 160-200Kč.

Závěrem mohu jen říct, že s touto micelární vodou jsem velmi spokojena a můžu jí jen a jen doporučit :) Pokud nosíte hodně výrazný make-up, jako první použijte například nějaké odličovací mléko a po této micelárnce sáhnout až na dočištění pleti.

A jaké máte zkušenosti s micelárnímí vodami vy? :)


1 comment :

  1. Vypadá moc dobře, byla jsem zvědavá právě, jestli je neparfemovaná, tak jsem ráda, že tomu tak je. :) Super recenze!

    ReplyDelete

Děkuji za každý váš komentář :)