Get to know me | TAG

21 November 2015


Přemýšlela jsem, jaký by byl asi nejvhodnější článek, se kterým začít tento blog. A co by bylo lepší než  tento tag? :) Doufám že se Vám bude líbit a třeba se dozvíte něco zajímavého. Otázky jsem převzala od úžasné Leni z blogu thesaladbyleni.cz, na kterou jsem narazila před dlooouhou dobou na instagramu přes naši společnou vášeň- krasobrulení. Tak jdeme na to!


1. Kdy ses narodila a jaké jsi znamení?
Narodila jsem se 6.března, jsem tedy ryba, což ke mě docela dost sedí :)

2. Jaké je tvé rodné město?
Narodila jsem se v Praze a i když zde momentálně nežiji, doufám že v budoucnosti budu mít možnost se tam vrátit.

3. Jaká jsi byla, když jsi byla malá.
Rozhodně nebudu lhát když řeknu, že jsem byla jako hrom do police. Se svým bratrem-dvojčetem jsme byli dost divoká dvojka, která se nezastavila před ničím. Ani nechtějte vědět, co všechno jsme dokázali vymyslet.

4. Máš sourozence?
Ano, bratra :)

5. Jaké bylo tvoje dětství?
Moje dětství bylo jako z pohádky, rozhodně si nemám na co stěžovat. Hodně jsme cestovali za což jsem svým rodičům neskonale vděčná :)

6. Nejoblíbenější předmět ve škole?
Nikdy to nebyla matematika, fyzika ani chemie. Momentálně jsem na střední škole a nejvíce mě baví hodiny dějepisu, cizí jazyky a i hodiny biologie nebývají špatné.

7. Kde studuješ?
Studuji na gymnáziu.

8. Co děláš ve svém volném čase?
Většinu mého volného času zabere sportování, aktivně se věnuji krasobruslení a také trénuji začínající bruslaře v našem sportovním klubu, což je to něco, co mě velice baví a troufám si říct že i naplňuje. Hlavně o prázdninách hrozně ráda cestuji a to jakýmkoliv způsobem. Jinak ráda chodím na procházky, koukám na filmy a čtu knížky i blogy.

9. Jaká je tvá nejlepší vlastnost?
To je velice těžké posoudit. Řekla bych že dokážu být velice empatická a ráda pomáhám ostatním lidem, bohužel někdy i na úkor mě samotné.

10. Jaká je tvá nejhorší vlastnost?
Někdy to dokáže být lenost, zavrtat se do postele a nedělat nic, to mi kamarádi často vyčítají.

11. Jak jsi vysoká?
Asi 168 cm

12. Čeho se nejvíc bojíš?
Mám určité plány a sny které bych ráda uskutečnila a věřím, že se mi je povede zrealizovat.

13. Rovnátka, piercing, tetování?
Tetování i piercing u mě nenajdete- vždyť já nemám ani propíchlé uši!

14. Oblíbená barva?
Modrá, fialová, bílá a šedá

15. Oblíbený obchod?
Poslední dobou jsem si velice oblíbila obchody jako Bershka, C&A či H&M.

16. Co tě na lidech přitahuje a naopak co nemáš ráda?
Automaticky mě přitahují upovídané osoby s pozitivním pohled na svět a smyslem pro humor. Naopak se snažím vyhýbat lidem s tendencí pomlouvat ostatní.

17. Máš nějaké zvíře?
Doma máme dvě kočky- dvojčata. Nejsou to žádné "opapírované" exempláře ale o to víc tyto bílo-černé chlupaté kuličky plné lásky milujeme :)

18. Oblíbený film?
Rozhodně Pelíšky, kdo by neodpověděl jinak? Dále Gone Girl a Intouchables.

19. Svobodná, nebo zadaná?
Svobodná.

20. Chceš mít děti?
Ano!

21. Co ráda děláš, oblíbená činnost?
Hrozně ráda chodím na procházky a trávím čas s mým přáteli :)

22. Oblíbené svátky?
Rozhodně Vánoce.

Doufám že se vám tento tag líbil a snad jsem vám přiblížila moji osobnost.

Užijte si víkend! :)

1 comment :

  1. Supr, těším se na další příspěvky :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    ReplyDelete

Děkuji za každý váš komentář :)